شرکت طراحی سایت

Wiki Article

پیشنهاد وبزی: تعداد زیاد تصاویر برای سایت‌های آداپتیو مشکلی ایجاد نمی‌کند؛ اما بهتر است فقط از تصاویری استفاده کنید که به آن‌ها نیاز دارید.

شاید هم متخصصی که بتواند خواسته های شما را براورده کند، پیدا نکرده اید. دلیل آن هر چه که باشد نباید برای داشتن سایت تعلل کنید.

تا اینجا مفاهیم طراحی واکنش‌گرا و تطبیقی آشنا شدید و تفاوت و مزایا و معایب هرکدام را شناختید.

مسیری است که در سایت شما مشخص شده و کاربران طبق آن مسیر بین صفحات مختلف وب‌سایت حرکت می‌کنند.

دیجیتال مارکتینگ استخدام طراح سایت طراحی پورتال سازمانی تعرفه طراحی سایت

در بحث اعلام هزینه برای قیمت طراحی وبسایت مهم است که سایت شما در چه دسته بندی قرار می‌گیرد. دسته‌بندی سایت براساس نوع طراحی و براساس کار کرد سایت تعیین می‌شود. در دسته‌بندی براساس نوع طراحی دو نوع دسته‌بندی تعیین شده است: طراحی سایت نیمه اختصاصی و طراحی سایت اختصاصی. قیمت طراحی سایت اختصاصی و نیمه‌اختصاصی براساس ویژگی‌های خاص هرکدام تعیین می‌شود که این ویژگی‌ها را در جدول صفحه طراحی وب سایت می‌توانید مشاهده و مقایسه کنید. طراحی سایت براساس نوع کارکرد به چند نوع طراحی سایت شرکتی، طراحی فروشگاه اینترنتی و همچنین طراحی پورتال سازمانی تقسیم می‌شود.

آیا برنامه و کد منبع حاوی مستندات هست؟ مستندات در چه سطحی به برنامه و کد منبع اضافه میشن؟ فقط کلاس ها؟ یا متدها؟ ورودی و خروجی متدها یا توضیحات عملکرد متد؟

هاست ها نیز باید دائما به روز شوند. بنابراین اگر هاست ماهیانه دریافت می کنید، برای استفاده از آن باید هزینه ای ماهانه بپردازید.

سرورها کامپیوترهای خاص با سخت افزار قدرتمند و تنظیمات نرم افزاری ویژه هستند که در مراکز داده امن و مجهز (دیتاسنتر) با سرعت و دسترسی بالا به اینترنت قرار گرفته و برای میزبانی سایت ها و اپلیکیشن های وب و موبایل استفاده می‌شوند.

بعد از انجام این کار، می‌بینید که صفحه‌های یدک لی به‌درستی با هریک از صفحه‌های نمایش شما سازگار شده است.

اگه دنبال یک سایت ارزان هستید میتونید به صورت رایگان انجامش بدید. کافیه یک نسخه از وردپرس رو روی سرویس میزبانی تون نصب کنید و بعد با خرید یک پوسته عمومی به مبلغی بین ۵۰ هزار تومان تا ۲۰۰ هزار تومان یک سایت ارزان داشته باشید.

در ادامه این نوشته به روش طراحی سایت با وردپرس و قیمت پروژه طراحی سایت با وردپرس اشاره خواهم کرد. همچنین با سیستم مدیریت محتوای جوملا و دروپال هم مقایسه ای خواهیم داشت.

بر طبق آمار ۳۵ درصد از کل وبسایت های اینترنتی با وردپرس نوشته شدن. بزرگترین عدد بعدی نزدیک به ۳ درصد و مربوط به جوملا است.

مثلا برخی از وب‌سایت‌ها، لینک‌های ناوبری را به پایین صفحه منتقل کرده و در قالب یک منوی افقی چسبیده نمایش می‌دهند.
باسلام شبتون به خیر. من مایلم که سایتم رو موبایل فرندلی کنم، امکانش هست که شما این کار رو برام انجام بدین؟ و هزینش چقدر میشه؟

سایت ساز / فروشگاه ساز پرتال، همۀ ابزارهای لازم برای طراحی و مدیریت یک سایت یا فروشگاه اینترنتی را در اختیارتان می‌گذارد.

یا اینکه اگر فروشگاه اینترنتی دارید، آیکن سبد خرید را اضافه کنید. به‌طور کلی اینکه چه چیزی می‌خواهید در هدر داشته باشید، کاملا به سلیقۀ خودتان و ماهیت وب‌سایتتان بستگی دارد.

برای این کار باید سراغ طراحی تطبیقی بروید. این نوع طراحی به شما کمک می‌کند تا بخش‌هایی از متن یا تصاویر را برای نسخۀ موبایل حذف کنید.

  نکته مهمی که وجود دارد این است که طراحی سایت قیمت ثابتی ندارد و با توجه به سرویس و امکانات، نوع قالب و مدت زمان تحویل کار تعیین می شود. هزینه های طراحی سایتی که نیاز به کد نویسی داشته باشد بیشتر از طراحی سایت با قالب آماده است اما معمولا کارشناسان متخصص در این منبع زمینه به افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار فروشگاهی را دارند پیشنهاد می کنند که از قالب اختصاصی به جای کد نویسی برای طراحی سایت خود استفاده کنند تا هزینه سفارش سایت فروشگاهی برای آن ها سنگین نشود. قیمت نهایی سفارش طراحی سایت می تواند یکی از فاکتورهای تشخیص کیفیت باشد. به عبارت دیگر هرگز نمی توان یک پروژه طراحی سایت با کیفیت و استاندارد را با قیمتی ارزان انجام داد. بنابراین چنان چه برای پروژه کلیک کنید سایت خود قیمت ارزان را مد نظر دارید بایستی خودتان را برای دردسرهایی نظیر عدم پشتیبانی شرکت مجری پروژه، کسب رتبه پایین در موتورهای جشت و جو و هزینه های سنگین اجرای مجدد پروژه آماده کنید.  فاکتورهای مهم قیمت طراحی سایت

ممکن است عملکرد وب‌سایت را مختل کند؛ چون محتوای وب‌سایت را پویا و داینامیک می‌کند.

در طراحی سایت ما دسترسی به پنل ادمین رو به طور کامل و صد درصد در اختیار شما قرار می‌دیم.

سلام اقای میرزایی صبح شماهم به خیر، سایت های شرکتی قیمت های خیلی مختلفی دارن ولی محدوده اصلیشون و چیزی که بیشتر تو بازار استفاده میشه بین ۳۰۰۰۰۰۰ کلیک کنید تا ۴۵۰۰۰۰۰ تومنه که بازهم بسته به درخواست مشتری و مواردی که سفارش میده ممکنه کم و زیاد بشه.

برخی از وب‌سایت‌هایی که افتخار طراحی آنها را داشته‌ایم

افرادی که قصد گسترش کسب و کار به خارج از کشور (ترجیحا کشور های همسایه) را دارند.

عملکرد قدرتمندی دارد چون برای دستگاه‌های مختلف بهینه شده است.

برخی هم آن را در هدر قرار داده‌اند. روشی هم که این روزها بسیار محبوب است، ایجاد یک منوی تمام صفحه پاپ آپ با استفاده از یک لایت باکس است.

حتما برای شما هم پیش آمده که با شروع پروژه طراحی سایت اولین چیزی که به ذهنتان می رسد قیمت این پروژه است. اغلب این اتفاق می افتد، حتی در هنگام خرید یا اینکه ممکن است به وسیله ای نیاز داشته باشید اما به دلیل هزینه بالا از آن صرف نظر کنید. در بیشتر موارد حتی نیازی به دانستن هزینه نیست، اما ناخودآگاه قیمت را می پرسیم.

برای طراحی سایت فروشگاهی تفریباً باید چقدر هزینه کنیم؟ بعد این که این هزینه ها تو همه شرکت ها یکسانه یا این که تفاوت قیمت دارن؟
با این فرق که قیمت آن مناسب‌تر است و پشتیبانی آن دائمی است.

این راهنمایی اصول اولیه  تا تغییرات عمده را بدون نیاز به کدنویسی در وب سایت را پوشش می دهد.

زمان کمی دارید؟ کارشناسان ما حضور دارند که به شما مشاوره بدهند تا همین امروز پروژه طراحی سایت شرکت خود را شروع کنید

در صورتی که سایت فروشگاهی شما نیاز به تجزیه و تحلیل داده‌های خاصی از مشتریان داشته باشد می‌توانید از برنامه نویسی پایتون استفاده کنید. پایتون این امکان را به شما می‌دهد که رفتار کاربران سایت خود را در بازه زمانی خاص نسبت به یک محصول مشخص آنالیز کنید . همچنین سایت‌های آژانس هواپیمایی یا هر سایتی که با سیستم رزرو کار می‌کند از زبان برنامه نویسی پایتون استفاده می‌کند زیرا دیتابیسی که توسط پایتون ایجاد می‌شود به صورت سفارشی فقط برای یک هدف مشخص طراحی ‌می‌شود و اختصاصی بودن دیتابیس ایجاد شده توسط پایتون برای سایت‌هایی که خدمات ارائه می‌کنند نتیجه مطلوب‌تری به همراه دارد.

آیا قابلیت ها رو از طریق افزونه و پلاگین به سایت اضافه میکنید یا پیاده سازی از طریق ماژول براتون مهمه؟

مثلا فرض کنید که شماره تلفن شرکت خود را در هدر سایت گذاشته‌اید. کاربران دسکتاپ احتمالاً آن را از روی صفحه می‌بینند و بعد با تلفن‌ خود شماره گیری می‌کنند؛ اما کاربران موبایل از شما و وب‌سایتتان انتظار دیگری دارند.

ما هم در این مقاله از وبلاگ وبزی قصد داریم تا به‌طور کامل، ادامه مطلب از سیر تا پیاز این دو تکنیک طراحی وب را توضیح دهیم. فهرست مطالب این مقاله را در ادامه می‌ببینید:

تصاویر وب‌سایت ابزار بسیار مفیدی در طراحی، برندسازی، داستان‌سرایی و فروش محصولات شما هستند.

شاید تا الان متوجه شده باشید چرا قیمت‌ طراحی سایت‌ میتواند تا این حد متفاوت باشد. هزینه ساخت سایت آنلاین با سایت ساز آنلاین و فروشگاه ساز وب رمز به مراتب از طراحی وبسایت با قالب آماده کمتر است و برای سایت‌های کوچک و شروع بسیار مناسب است.

افرادی که قصد گسترش کسب و کار به خارج از کشور (ترجیحا کشور های همسایه) را دارند.

در زمان طراحی واکنش‌گرا هم باید مطمئن شوید که کدهای درستی را برای نمایش دقیق محتواهای جاسازی‌شده نوشته‌اید.

برخی هم آن را در هدر قرار داده‌اند. روشی هم که این روزها بسیار محبوب است، ایجاد یک منوی تمام صفحه پاپ آپ با استفاده از یک لایت باکس است.

هنوز سایت ندارید؟ شاید در طراحی وب‌سایت یونیک و فوق العاده برای کسب و کارتان حساس و سختگیر هستید.

سلام جناب مهندس وقتتون به خیر، می‌خواستم بدونم هزینه طراحی سایت شرکتی حدوداً چقدر در میاد؟

Report this wiki page